ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί.


Εξάρτηση γιατί είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί.
Ο τρόπος που ζεις τη ζωή σου, ο τρόπος που φτιάχνεις τον κόσμο γύρω σου είναι για μένα πηγή έμπνευσης.


Ότι αγγίζεις, με ότι καταπιάνεσαι. Όποια τρέλα ή ατάκα κι αν ξεστομίσεις.

Είσαι το σημαντικότερο μέρος της πολυάσχολης ζωής μου.

Δίνεσαι, φεύγεις, επιστρέφεις. Και σαν να μην πέρασε μια μέρα… Σαν να μην χωρίσαμε ποτέ. Σμίγουμε… Χωρίζουμε. Κι όλα σαν να τα ζούμε μοναδικά. Τίποτα μαζί σου δεν δείχνει μονότονο. Έχεις την ιδιαίτερη αυτή ιδιότητα να κάνεις το κάθε τι να φαντάζει αλλιώτικο.

Πολλές διαφορές και κανένα κοινό σημείο. Κι όμως… Υπάρχει ένα δέσιμο ανεξήγητο που πάντα μας φέρνει κοντά.

Μιλάμε, μιλάμε, μιλάμε… Για διάφορα θέματα κι ας είναι 2 το πρωί. Σε μια αυλή με τσιγάρο και κρασί.

Μπορούμε να συζητήσουμε τα πάντα. Μέχρι τι στιγμή που θα κλείσει ο ένας το στόμα του άλλου με φιλιά. Μέχρι που η κουβέντα θα γίνει μουρμουρητό… Μέχρι που ταξιδεύουμε αλλιώς…

Είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί. Με ανεβάζεις και με μελαγχολείς. Μου λείπεις και με γεμίζεις την ίδια στιγμή. Χάνεσαι και εμφανίζεσαι δείχνοντας πάντα αγάπη και ενδιαφέρον. Δύσκολες οι σχέσεις εάν δεν δέχεσαι τον άλλο όπως ακριβώς είναι και δες που έπαθα κόλλημα με κάθε πτυχή του πολύπλοκου χαρακτήρα σου… Οι σημαντικότερες στιγμές της ζωής δεν έχουν ταμπέλες, δεν χρειάζονται εξηγήσεις, δεν αναλόνονται σε άσκοπες συζητήσεις…. Είναι μικρές, φευγαλέες και γράφονται μεταξύ αυτών που σημαίνουν για σένα τόσα πολλά.

Κι αν το για πάντα φαίνεται πολύ, ξέρουμε κι οι δυο ότι αυτό που μας δένει συμβαίνει μόνο μια φορά στη ζωή!

Πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.