Στάση εργασίας γιατρών σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης - Παράσταση διαμαρτυρίας στο Ιπποκράτειο
Από τις 11.00 έως τις 15.00 θα πραγματοποιήσουν στάση εργασία σήμερα, οι νοσοκομειακοί γιατροί στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Θεσσαλονίκης.
Στις 11:00, μάλιστα, οι γιατροί του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου θα πραγματοποιήσουν παράσταση διαμαρτυρίας, έξω από το νοσοκομείο, στο πλαίσιο της τετράωρης στάσης εργασίας που έχουν κηρύξει.
Τα κύρια αιτήματα της ΕΝΙΘ είναι οι προσλήψεις μόνιμου προσωπικού άμεσα για κάλυψη όλων των κενών και αναγκαίων θέσεων, η επαρκής χρηματοδότηση των δημόσιων δομών υγείας αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό και η αποκλειστική δημόσια δωρεάν περίθαλψη, από την πρωτοβάθμια ως την αποκατάσταση, με καθολική ελεύθερη πρόσβαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: