Η Apple κατέθεσε πατέντα για να αποφεύγεται η βιντεοσκόπηση με κινητό σε συναυλίες
Όπως διαβάζουμε στο digitallife.gr, η Apple αναφέρει ότι «ένας πομπός που μπορεί να βρίσκεται σε μέρη όπου η φωτογράφηση ή βιντεοσκόπηση απαγορεύεται, εκπέμπει υπέρυθρα σήματα με κωδικοποιημένα δεδομένα για να απενεργοποιούν τις συγκεκριμένες λειτουργίες των κινητών ή των tablets. H βιντεοσκόπηση είναι ενοχλητική για τους μουσικούς εκτός των άλλων για έναν ακόμα λόγο. Πολλοί καλλιτέχνες θέλουν να παρουσιάσουν ακυκλοφόρητο υλικό στις συναυλίες τους, όμως αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο να δουν τα τραγούδια να ανεβαίνουν στο YouTube πριν από την επίσημη κυκλοφορία τους».
Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί αν θα χρησιμοποιηθεί η πατέντα, ενώ η εταιρεία δεν έχει σχολιάσει το θέμα, αν και ήδη καλλιτέχνες, όπως η Adele, έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια: