Στην κορυφή της Ευρώπης η Εθνική Κωφών Γυναικών
Η ομάδα της Αθηνάς Ζέρβα ολοκλήρωσε με ιδανικό τρόπο την ξέφρενη πορεία της στη διοργάνωση, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο.
Από την πλευρά τους, οι Άνδρες τερμάτισαν στην πέμπτη θέση αφού στον αγώνα κατάταξης απέναντι στην Πολωνία, πήραν τη νίκη με σχετική άνεση (69-54), ολοκληρώνοντας κι αυτοί με θετικό πρόσημο την παρουσία τους στη διοργάνωση.
Πηγή: sport24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια: