Πλάνταξε στο κλάμα ο Μπαρτζάλι για τον αποκλεισμό της Ιταλίας
«Είναι μεγάλη απογοήτευση γιατί πραγματικά τα δώσαμε όλα. Δυστυχώς μένει η ήττα. Ο,τι καλό κάναμε, δυστυχώς δεν θα μείνει τίποτα γιατί δυστυχώς όταν αποκλείεσαι...», ανέφερε με βουρκωμένα μάτια και συνέχισε:
«Συγνώμη, δεν μπορώ, συγνώμη, δεν μένει τίποτα όταν αποκλείεσαι. Μένει μόνο η απογοήτευση, σε λίγα χρόνια κανείς δεν θα θυμάται τίποτα από αυτή την εθνική ομάδα. Τα δώσαμε όλα, λυπάμαι... Το θέλαμε πολύ, πραγματικά πολύ. Λυπάμαι...».
Δείτε το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια: