Με βερμούδα στη Σαντορίνη ο Μπλερ - ΦΩΤΟ
Ο κ. Μπλερ, φορώντας βερμούδα και άσπρο πουκάμισο, δοκίμασε Σαντορινιά κρασιά και σύμφωνα με πληροφορίες ενθουσιάστηκε από την εκπληκτική, όπως είπε, ποιότητά τους.
Ζήτησε να μάθει για τον μοναδικό τρόπο καλλιέργειας του Θηραϊκού αμπελώνα και δεν δίστασε να φωτογραφηθεί με τον ιδιοκτήτη του Οινοποιείου.
Ο κ. Μπλερ, πρότεινε στον Γιώργο Παπανδρέου να επισκεφθεί το γνωστό οινοποιείο, πράγμα που τελικά έγινε, καθώς την επομένη ημέρα ο επικεφαλής του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών, βρέθηκε στο ίδιο Οινοποιείο.
Όπως αναφέρει το neasantorinis.gr, ο Βρετανός Πρωθυπουργός μετέβη με τον κ. Γιώργο Παπανδρέου στην Ίο με σκάφος και συνεχίζει εκεί τις διακοπές του.
Δείτε τη φωτογραφία
Πηγή neasantorinis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: