Επίθεση με μολότοφ έξω από το σπίτι του Φλαμπουράρη
Επίθεση από ομάδα 15 περίπου κουκουλοφόρων δέχτηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής, στις 04:00, η διμοιρία που φυλά το σπίτι του υπουργού Επικρατείας, Αλέκου Φλαμπουράρη, στον λόφο του Στρέφη.
Σημειώνεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που σημειώνεται ένα ανάλογο περιστατικό μπροστά από το σπίτι του υπουργού.
(Φωτογραφία από παλαιότερη επίθεση)

Δεν υπάρχουν σχόλια: