Πετρούνιας: Με τη στήριξη όλων των Ελλήνων ένιωθα 11 εκατομμύρια φορές πιο δυνατός
«Ναι ρε Ελλάδα, γιατί με τη στήριξη όλων των Ελλήνων ένιωθα 11 εκατομμύρια φορές πιο δυνατός», είπε ακόμα ο χρυσός Ολυμπιονίκης.
Ενώ για το «ναι ρε φίλε», υποστήριξε πως το είπε «γιατί κατάφερα να κερδίσω και τον κακό εαυτό μου στο δρόμο για το χρυσό μετάλλιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια: