Παναθηναϊκός - Μπρόντμπι 3-0 - Τελικό
Η ομάδα του Στραματσόνι επικράτησε με 3-0 της Μπρόντμπι, που ολοκλήρωσε το ματς με εννέα παίκτες και απέκτησε τον πρώτο και ενδεχομένως τον τελευταίο λόγο για πρόκριση στα γκρουπ της 2ης τη τάξει ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης.
Τα γκολ των «πράσινων» πέτυχαν οι Μπεργκ στο 45+2’ και 82’, αλλά και ο Λεντέσμα με πέναλτι στο 54’.

Δεν υπάρχουν σχόλια: