ΧΑΛΚΙΝΟΙ οι Παναγιώτης Μάντης - Παύλος Καγιαλής στην κατηγορία 470 της ιστιοπλοΐας
Το ελληνικό πλήρωμα κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, μια πολύ μεγάλη επιτυχία για τους Μάντη/Καγιαλή που έκαναν τρομερή προσπάθεια τις τελευταίες ημέρες. Αυτό είναι το πέμπτο ελληνικό μετάλλιο στο Ρίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: