ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

ΧΑΛΚΙΝΟΙ οι Παναγιώτης Μάντης - Παύλος Καγιαλής στην κατηγορία 470 της ιστιοπλοΐας


Οι Μάντης/Καγιαλής τερμάτισαν στην τελευταία θέση της medal race, με τους Μπέλτσερ/Ράιαν να τερματίζουν μια θέση πιο μπροστά και να "κλέβουν" το αργυρό μετάλλιο την τελευταία στιγμή.

Το ελληνικό πλήρωμα κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, μια πολύ μεγάλη επιτυχία για τους Μάντη/Καγιαλή που έκαναν τρομερή προσπάθεια τις τελευταίες ημέρες. Αυτό είναι το πέμπτο ελληνικό μετάλλιο στο Ρίο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.