ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Έφηβοι κατέστρεψαν επιγραφή 5.000 ετών στη Νορβηγία - ΦΩΤΟ


Δύο έφηβοι στη Νορβηγία κατέστρεψαν μία επιγραφή 5.000 ετών στην προσπάθεια τους να τη βελτιώσουν.

Οι δύο έφηβοι ισχυρίζονται ότι έκαναν τις χαρακιές πάνω στην αρχαία επιγραφή στην προσπάθεια τους να τη βελτιώσουν. Όπως αναφέρουν τα τοπικά ΜΜΕ η ζημιά που προκλήθηκε είναι ανεπανόρθωτη.

«Είναι τραγικό, γιατί πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά ιστορικά μνημεία της Νορβηγίας», δήλωσε στην εφημερίδα Local ο δήμαρχος της πόλης Alstahaug .

Δείτε τις φωτογραφίες:





Πηγή: globalnews.ca


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.