Έφηβοι κατέστρεψαν επιγραφή 5.000 ετών στη Νορβηγία - ΦΩΤΟ
Οι δύο έφηβοι ισχυρίζονται ότι έκαναν τις χαρακιές πάνω στην αρχαία επιγραφή στην προσπάθεια τους να τη βελτιώσουν. Όπως αναφέρουν τα τοπικά ΜΜΕ η ζημιά που προκλήθηκε είναι ανεπανόρθωτη.
«Είναι τραγικό, γιατί πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά ιστορικά μνημεία της Νορβηγίας», δήλωσε στην εφημερίδα Local ο δήμαρχος της πόλης Alstahaug .
Δείτε τις φωτογραφίες:
Πηγή: globalnews.ca

Δεν υπάρχουν σχόλια: