ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

«Ασημένιοι» οι Μάντης – Καγιαλής, έστω και εάν αναβληθεί η medal race


Αναβλήθηκε την Τετάρτη για δεύτερη φορά η ιστιοδρομία των Παναγιώτη Μάντη και Παύλου Καγιαλή. Ο λόγος ήταν πάλι το γεγονός πως ο αέρας δεν ήταν αρωγός και οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να αναβάλλουν την τελική κούρσα.

Η άπνοια έχει δημιουργήσει κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων στο Ρίο πολλά προβλήματα στους διοργανωτές, οι οποίοι θα χρειαστεί να «χωρέσουν» τουλάχιστον τρία medal races στο σημερινό πρόγραμμα.

Παράλληλα, ανακοινώθηκε ότι στην περίπτωση που υπάρξει και σήμερα άπνοια που δεν θα επιτρέψει τη διεξαγωγή της medal race τότε τα μετάλλια θα μοιραστούν σύμφωνα με τη γενική κατάταξη που διαμορφώθηκε με την ολοκλήρωση της 10ης ιστιοδρομίας, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι το Ελληνικό πλήρωμα θα πανηγυρίσει το ασημένιο μετάλλιο.

Υπενθυμίζεται ότι οι Μάντης και Καγιαλής έχουν εξασφαλίσει μία θέση στο βάθρο και απομένει η προσπάθειά τους στη medal race για να μάθουν το χρώμα του μεταλλίου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.