ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

''Sold out'' μέσα και έξω η Τούμπα!-Έβαλαν τραπέζια ακόμα και στα πεζοδρόμια(ΦΩΤΟ)


Καρφίτσα δε πέφτει στην Τούμπα. Πανικός επικρατεί μέσα και έξω από το γήπεδο. Οι φίλαθλοι που δε μπόρεσαν να αποκτήσουν το πολυπόθητο εισιτήριο για το παιχνίδι με τον Άγιαξ, βρίσκονται περιμετρικά του γηπέδου.
Οι καφετέριες έχουν γεμίσει ασφυκτικά με τους καταστηματάρχες να έχουν βγάλει τραπεζοκαθίσματα ακόμα και στα πεζοδρόμια.

Έξω από το γήπεδο έχουν ''στηθεί'' τραπέζια για να δουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ το μεγάλο παιχνίδι, μερικοί κάθονται ακόμα και κάτω στο γρασίδι.

Δείτε τις φωτογραφίες του seleo:
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.