''Sold out'' μέσα και έξω η Τούμπα!-Έβαλαν τραπέζια ακόμα και στα πεζοδρόμια(ΦΩΤΟ)
Οι καφετέριες έχουν γεμίσει ασφυκτικά με τους καταστηματάρχες να έχουν βγάλει τραπεζοκαθίσματα ακόμα και στα πεζοδρόμια.
Έξω από το γήπεδο έχουν ''στηθεί'' τραπέζια για να δουν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ το μεγάλο παιχνίδι, μερικοί κάθονται ακόμα και κάτω στο γρασίδι.
Δείτε τις φωτογραφίες του seleo:

Δεν υπάρχουν σχόλια: