Τροχονόμος στην Αλεξανδρούπολη έκοψε κλήση σε ανακριτικό της τροχαίας επειδή πάρκαρε σε ράμπα αναπήρων
radiomax.gr , το e-evros.gr, και άλλες ιστοσελίδες.
Στις φωτογραφίες αυτές φαίνεται τροχονόμος να κόβει κλήση σε ανακριτικό της Τροχαίας που ήταν παρκαρισμένο σε ράμπα για ανάπηρους. Αν και θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί πως ο τροχονόμος απλά ακουμπά εκεί για να γράψει κάτι, άλλη φωτογραφία δείχνει το χαρτί αφημένο στον υαλοκαθαριστήρα του οχήματος.
pestanea
https://www.facebook.com/eevros/posts/10154525179362389:0
Δεν υπάρχουν σχόλια: