ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Η Τσιμτσιλή για το "σκοτάδι του μαύρου"


Σε αναβρασμό βρίσκεται ο κόσμος της ιδιωτικής τηλεόρασης τα τελευταία 24ωρα.


Η παρουσιάστρια της εκπομπής του Alpha "Happy Day" Σταματίνα Τσιμτσιλήανέβασε μια φωτογραφία της στο Instagram και έγραψε τα εξής: «Το φως κερδίζει πάντα το σκοτάδι … Όπου σκοτάδι …. «μαύρο» Καλή εβδομάδα».

Δείτε εδώ:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.