Η Τσιμτσιλή για το "σκοτάδι του μαύρου"
Η παρουσιάστρια της εκπομπής του Alpha "Happy Day" Σταματίνα Τσιμτσιλήανέβασε μια φωτογραφία της στο Instagram και έγραψε τα εξής: «Το φως κερδίζει πάντα το σκοτάδι … Όπου σκοτάδι …. «μαύρο» Καλή εβδομάδα».
Δείτε εδώ:
Δεν υπάρχουν σχόλια: