Αδειάζουν τα γραφεία τους οι δημοσιογράφοι του MEGA - ΦΩΤΟ
Στη λεζάντα που συνοδεύει την εικόνα, γράφει:
«Αυτή την ώρα οι συνεργάτες της Όλγας Τρέμη αδειάζουν το γραφείο της. Οι υπόλοιποι κάνουμε το ίδιο. Τα δικά μου 12 χρονια στο mega χώρεσαν σε μια σακούλα ζαχαροπλαστείου. (Πριν με είχε γλυκάνει) megaμώτι μου!!!»
Δεν υπάρχουν σχόλια: