Κορυφαίος προπονητής κλείδωσε τους παίκτες του για 45 λεπτά στα αποδυτήρια - ΦΩΤΟ
Ο λόγος για τον τεχνικό της Μάντσεστερ Σίτι, Πεπ Γκουαρντιόλα. Ο έμπειρος προπονητής είδε την ομάδα του να μένει για πέμπτο σερί αγώνα σε όλες τις διοργανώσεις χωρίς νίκη μετά το 1-1 με τη Σάουθαμπτον για πρώτη φορά μετά από το 2009 και «τιμώρησε» τους παίκτες στα αποδυτήρια.
Τους κράτησε κλειδωμένους και ρωτήθηκε για την αντίδραση αυτή από τους Βρετανούς ρεπόρτερ με τον ίδιο να απαντά: «Το έκανα, πίναμε αναψυκτικά και κόκκινο κρασί».
ΠΗΓΗ: The Guardian

Δεν υπάρχουν σχόλια: