ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Ολυμπιακός - Αστέρας 2-1


Με γκολ του Μάρκο Μάριν στο 90+3’ ο Ολυμπιακός επικράτησε με 2-1 στο «Καραϊσκάκη» του Αστέρα Τρίπλης στην εξ αναβολής αναμέτρηση της 1ης αγωνιστικής της Superleague.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.