ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Μαμά στα 50 της χρόνια έγινε η Τζάνετ Τζάκσον


Η διάσημη τραγουδίστρια έφερε στον κόσμο απόψε το βράδυ ένα υγιέστατο αγοράκι


Το πρώτο της παιδί, ένα υγιέστατο αγοράκι, έφερε στον κόσμο πριν από λίγες ώρες η 50χρονη, διάσημη τραγουδίστρια, Τζάνετ Τζάκσον!

«Η Τζάνετ Τζάκσον και ο σύζυγός της Ουισάμ Αλ Μάνα είναι ενθουσιασμένοι με τον ερχομό του νέου τους γιου Έισα Αλ Μάνα στον κόσμο», ανέφερε ο εκπρόσωπος της τραγουδίστριας σε δήλωσή του στο περιοδικό People, προσθέτοντας πως η τραγουδίστρια είχε μία ομαλή γέννα και αναπαύεται.

Η Τζάνετ Τζάκσον και ο Ουισάμ Αλ Μάνα, ένας επιχειρηματίας από το Κατάρ, παντρεύτηκαν το 2012, και η τραγουδίστρια τον περασμένο Απρίλιο ανέβαλε την παγκόσμια περιοδεία της με τίτλο Unbreakable, προκειμένου να αφοσιωθεί στη δημιουργία της οικογένειάς της.

Η ίδια πάντως δεν έχει δώσει σε όλο αυτό το διάστημα καμία λεπτομέρεια στη δημοσιότητα αναφορικά με την εγκυμοσύνη της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.