ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Οι φωτογραφίες που αποτυπώνουν το «αντίο» Ομπάμα


Αποχαιρέτισε το Λευκό Οίκο μετά από 8 χρόνια


Με νοσταλγία κοιτάει από ψηλά ο Μπαράκ Ομπάμα το Λευκό Οίκο και ο Πιτ Σούζα, ο φωτογράφος που τον ακολούθησε τα 8 χρόνια της προεδρίας του, ήταν εκεί για να αποτυπώσει στο φακό αυτή τη στιγμή.
Δείτε τις φωτογραφίες που ανέβασε στο Instagram.



Αν σας αρέσει το neametrela τότε μπορείτε να κάνετε like στην σελίδα μας στο Facebook για να είστε πάντα ενήμεροι για όλα τα θέματα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Πατήστε εδώ για να κάνετε LIKE


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.