Ο Μέσι επέλεξε το αγαπημένο του προσωπικό γκολ
Ποιο τέρμα κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά του αργεντινού άσου
Το πιο αγαπημένο γκολ που έχει πετύχει ποτέ, επέλεξε ο Λίονελ Μέσι και δεν είναι άλλο από αυτό που σημείωσε στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ με αντίπαλο τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το 2009 στη Ρώμη. Το συγκεκριμένο γκολ, «κλείδωσε» τη νίκη και τον τρίτο τίτλο για τους «μπλαουγκράνα».
Η επιλογή έγινε στο πλαίσιο μίας συνέντευξης που έδωσε το αγγλικό περιοδικό «Coach».
«Διαλέγω το συγκεκριμένο όχι επειδή είναι όμορφο, αλλά επειδή είναι σημαντικό. Ήμασταν μπροστά με 1-0 και αυτό το γκολ τελείωσε το παιχνίδι. Γιατί τι να το κάνεις ένα ωραίο γκολ αν δεν κερδίζεις;»
Ο σταρ της Μπαρτσελόνα σκόραρε στο εβδομηκοστό λεπτό της αναμέτρησης και με αυτό του το τέρμα έκανε την ομάδα του πρωταθλήτρια Ευρώπης μετά από 17 χρόνια και το ευρωπαϊκό κύπελλο του 1992.
Αν σας αρέσει το neametrela τότε μπορείτε να
κάνετε like στην σελίδα μας στο Facebook για να είστε πάντα ενήμεροι για όλα
τα θέματα στην Ελλάδα και στον κόσμο.
Πατήστε εδώ για να κάνετε LIKE
Πατήστε εδώ για να κάνετε LIKE

Δεν υπάρχουν σχόλια: