ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Δεν πρόλαβε να μπει στο Λευκό Οίκο ο Τραμπ και άλλαξε τις κουρτίνες


Από το βυσσινί χρώμα στο χρυσό

Εξαφανίστηκαν από το Οβάλ γραφείο στο Λευκό Οίκο οι βυσσινί κουρτίνες που είχε ο Μπαράκ Ομπάμα και στη θέση τους μπήκαν άλλες. Και φυσικά οι κουρτίνες είναι χρυσές μιας και αυτό φαίνεται πως είναι από τα αγαπημένα χρώματα του Ντόναλντ Τραμπ, όπως έχει φανεί και από τη διακόσμηση του σπιτιού του.

«Συνήθως αλλάζουν το χαλί. Ο Τραμπ φυσικά άλλαξε το χαλί αλλά και τις κουρτίνες» είπε ο ρεπόρτερ Erin Burnett στο CNN το βράδυ της Παρασκευής.



Αν σας αρέσει το neametrela τότε μπορείτε να κάνετε like στην σελίδα μας στο Facebook για να είστε πάντα ενήμεροι για όλα τα θέματα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Πατήστε εδώ για να κάνετε LIKE


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.