ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Διάσημο μοντέλο βγήκε βόλτα με τα εσώρουχα στους δρόμους της Νέας Υόρκης! [pics]


Η Emily Ratajkowski κατάφερε και πάλι να γίνει το επίκεντρο! Φόρεσε τα σούπερ σέξι δαντελωτά της εσώρουχα, μαύρα μποτάκια και βγήκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης...

Έτσι επέλεξε το διάσημο μοντέλο να κάνει βόλτα το σκυλάκι της!

Φαίνεται πως δεν την πτόησε το κρύο αφού ποζάρει χαμογελαστή! Άλλωστε όλο αυτό το σκηνικό ήταν μέρος της νέας καμπάνιας για γνωστή φίρμας εσωρούχων. Η Emily είναι το νέο τους πρόσωπο και αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα της εταιρείας.

Φυσικά, προκάλεσε και πάλι μια μικρή αναστάτωση με το καλλίγραμμο κορμί της και τα σέξι εσώρουχα!







Αν σας αρέσει το neametrela τότε μπορείτε να κάνετε like στην σελίδα μας στο Facebook για να είστε πάντα ενήμεροι για όλα τα θέματα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Πατήστε εδώ για να κάνετε LIKE


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.