ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Προσοχή: Κάθεστε δίπλα από το παράθυρο στο τρένο; - Διαβάστε και ξανασκεφτείτε το...


Σήμερα γυρνώντας από τη δουλειά με τον ηλεκτρικό...
δεν είχε θέσεις και έκατσα όρθιος δίπλα στο ανοιχτό παράθυρο.

Μεταξύ των σταθμών Κάτω Πατήσια και Άγιο Νικόλαο κάποιος έξω από το τρένο πέταξε ένα καρύδι το οποίο πέρασε με δύναμη ξυστά από το μάτι μου.

Το καρύδι έπεσε με δύναμη στο τρένο και ευτυχώς δεν χτύπησε κανέναν. Μάλλον το είχαν πετάξει από μπαλκόνι.

Παρακαλώ να ενημερωθεί ο κόσμος να μην κάθετε αμέριμνος δίπλα στο παράθυρο γιατί θα μπορούσε το γεγονός αυτό να είχε τραγική κατάληξη σε μένα.

Ενημέρωσα και την αστυνομία, η οποία μου είπε θα κοιτάξει από τις κάμερες για το ποιος προκάλεσε το γεγονός.



Αναγνώστης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.