Παίκτρια αποκαλύπτει τον όρο που υπέγραψαν με την παραγωγή του Survivor
Η Μαριάννα Καλλέργη σε συνέντευξη της στο ''Πρώτο Θέμα'', αποκάλυψε πως όλοι οι παίκτες του Survivor υπέγραψαν χαρτί το οποίο έλεγε πώς αν κάποιος πάθει κάτι, η παραγωγή δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη.
«Ισχύει αυτό. Σου λένε: “Αν πάθεις κάτι, εγώ δεν φέρω ευθύνη”». Η Μαριάννα Καλλέργη ανέφερε επίσης: «Πίστευα ότι θα τα έβγαζα πέρα με την πείνα ή ότι θα κατάφερνα να κοιμάμαι σε ξύλο. Η αλήθεια όμως είναι ότι προτού φτάσουμε εκεί δεν γνωρίζαμε υπό ποιες συνθήκες καλούμασταν να επιβιώσουμε. Όταν φτάσαμε στο νησί νομίζω ότι όλοι “δαγκωθήκαμε” λίγο».
πηγη
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: