Νίκος Ευαγγελάτος: Ανανέωσε για 2 χρόνια με το Epsilon – Επιστροφή στο δελτίο ειδήσεων
Ο δημοσιογράφος από τις 22 Αυγούστου θα παρουσιάζει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού. Η επίσημη ανακοίνωση του σταθμού αναφέρει:
«Ο τηλεοπτικός σταθμός EPSILON και ο Νίκος Ευαγγελάτος ανανέωσαν το συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας τους, για τα επόμενα δυο χρόνια.
Από Δευτέρα 22 Αυγούστου, ο γνωστός άνκορμαν θα παρουσιάζει καθημερινά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, με αντικειμενικότητα, επιθετική προσέγγιση των πολιτικών και οικονομικών θεμάτων και διεισδυτικό ρεπορτάζ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: