ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Η φωτογραφία που ανέβασε η Νανά Καραγιάννη μέσα από το νοσοκομείο


Η Νανά Καραγιάννη νοσηλεύεται στο νοσοκομείο "Αγία Όλγα" και πόσταρε την πρώτη φωτογραφία μέσα από το δωμάτιο της.

Η γνωστή δημοσιογράφος βρίσκει σιγά σιγά τις ισορροπίες της ανεβάζοντας στο Instagram τα φαγητά που τρώει.

Δείτε εδώ:



πηγη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.