Tweet Η Νανά Καραγιάννη νοσηλεύεται στο νοσοκομείο "Αγία Όλγα" και πόσταρε την πρώτη φωτογραφία μέσα από το δωμάτιο της.Η γνωστή δημοσιογράφος βρίσκει σιγά σιγά τις ισορροπίες της ανεβάζοντας στο Instagram τα φαγητά που τρώει. Δείτε εδώ:πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια: