Θεσσαλονίκη - Ούτε τη Δευτέρα θα κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία
Συγκεκριμένα, στις 10.30 το πρωί θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του Οργανισμού στη Θεσσαλονίκη, όπως δήλωσε ο πρόεδρος του συνδικάτου, Δημήτρης Τσερμενίδης.
Οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο και όπως επισήμανε ο κ. Τσερμενίδης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, και δεν προτίθενται να κάνουν πίσω και να πιάσουν «τιμόνι» εάν δεν πληρωθούν.
Απαντώντας σε σχετική μας ερώτηση, ο ίδιος επισήμανε ότι δεν είχε καμία επικοινωνία με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη, ενώ ο κ. Τσερμενίδης δεν θέλησε να σχολιάσει τις δηλώσεις του προέδρου του οργανισμού, Χρήστου Στεφανίδη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τον επαναϋπολογισμό των δαπανών και της μισθοδοσίας των εργαζομένων και των μετόχων στον ΟΑΣΘ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: