Αυτός που έχει το κάτω χέρι... λέει πάντα το πρώτο «σ’ αγαπώ» !!!
Αυτός που έχει το κάτω χέρι... λέει πάντα το πρώτο «σ’ αγαπώ» !!!
Βαθιά, στα μύχια της ψυχής του κάθε ανθρώπου, υπάρχει σχεδόν πάντα μια κοινή επιθυμία, ποια είναι αυτή; Να ζήσουμε έναν μεγάλο έρωτα, τον έρωτα που θα χτυπάει κουδούνια τα ξημερώματα, εκείνον που θα μας περιμένει στα σκαλιά της πολυκατοικίας, αυτόν που θέλουμε στα δύσκολα και στα εύκολα. Έρωτα με πάθος και παντού.
Με την επιθυμία να κατακλύζει τα μέσα σου και να σε κάνει να βράζεις ολόκληρος. Να σε χτυπάει στα μηνίγγια όταν ζηλεύεις, όταν τσακώνεστε να θες να βρίσεις, να σπάσεις. Οι φίλοι να φωνάζουν για το καλό σου κι εσύ να μη τους ακούς. Πώς γίνεται να έρχεται κάποιος ξαφνικά στη ζωή σου και να τα ανατρέπει όλα; Πώς μπορεί, να βάζεις έναν μέχρι πριν λίγο άγνωστο, πάνω από όλα κι από όλους; Αγαπάς, αυτή είναι η απάντηση.
Σύμφωνα με το ελληνικό λεξικό: «Η αγάπη είναι ένα συναίσθημα έντονης στοργής και προσωπικής αφοσίωσης. Είναι αρετή που εκπροσωπεί την ανθρώπινη ευγένεια και συμπόνια». Φυσικά δεν αγαπάμε όλοι με τον ίδιο τρόπο, κάποιοι το δείχνουν λάθος και κάποιοι βολεύονται και ξεχνούν τελείως να το δείξουν.
Σε μια σχέση πάντα κάποιος δίνει περισσότερα, κάποιος απ' τους δυο πάντα τα παίρνει όλα πιο βαριά. Κάποιος μετά τον χωρισμό μένει στο βυθό και δύσκολα φτιάχνει ξανά τη ζωή του, είναι ο ίδιος που είχε πει τότε το πρώτο «Σ' αγαπώ». Είναι εκείνος που είχε το κάτω χέρι στη σχέση, είναι ο πιο αδύναμος -για κάποιους.
Αχ και να ήξεραν τι αγάπη μπορεί να σου δώσει ένας τάχα μου αδύναμος. Είναι ο πιο έξυπνος κι ο πιο δυνατός απ' τους δυο κι ας προτιμά να μένει πίσω κι ας πηγαίνει συνέχεια πάσο. Έχει βολιδοσκοπήσει την κατάσταση από πολύ νωρίς και τα παίζει όλα για όλα.
Δεν τον νοιάζει ο κόσμος κι είναι από εκείνους που δεν κατάλαβαν ποτέ γιατί πρέπει να υπάρχει πάνω και κάτω χέρι σε μια σχέση. Εκείνος που θα πει το πρώτο «σ' αγαπώ» είναι εκείνος που η ιστορία έχει δείξει πως νιώθει πιο πολλά, πιο έντονα κι αληθινά. Δε θα ντραπεί και δε θα λογαριάσει τίποτα.
Μην περιμένεις να στο πει όταν είστε αγκαλιά στον καναπέ ή σε ένα ρομαντικό δείπνο. Είναι πολύ βαρετά για εκείνον όλα αυτά, θα στο πει ένα ξημέρωμα στη μέση του πουθενά πάνω σε μια ερωτική του εξομολόγηση, θα στο πει την ώρα που θα κάνετε έρωτα, την ημέρα που θα τσακώνεστε άγρια.
Δε θα σε αφήσει εύκολα αυτός ο άνθρωπος, θα σε διεκδικεί ξανά και ξανά. Θα φτύσει στα μούτρα τους τάχα μου εγωισμούς και τις τάχα μου ηθικές. Θα σε παίρνει τηλέφωνα, θα σου στέλνει μηνύματα, θα ανησυχεί για σένα, θα συγχωρήσει εσένα ξανά και ξανά. Θα κάνει λάθη, πολλά λάθη.
Ξέρεις είναι δύσκολο να διαχειριστείς τόσο δυνατά συναισθήματα και το παθαίνουν συχνά αυτοί που αγαπούν πολύ, να κάνουν τις πιο χοντρές μαλακίες. Μην τον εγκαταλείψεις όμως γιατί αυτό δε θα το αντέξει κι όταν πατήσει ξανά στα πόδια του δε θα θέλει να σε ξαναδεί. Γιατί για αυτούς τους ανθρώπους «αγαπώ θα πει χάνομαι».
Επιμέλεια Κειμένου Μαρίας Καλλιοντζή: Πωλίνα Πανέρη

Δεν υπάρχουν σχόλια: