ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Γιατί να κάνετε σ@ξ; Οι επιστήμονες σας δίνουν τους... λόγους!


Κι αν δεν σας έφτανε ο προφανής… ένας(λόγος), που είναι το sex, από μόνο του, τότε έρχονται και οι επιστήμονες, να σας υποδείξουν ακόμη οκτώ λόγους, που θα πρέπει να μην αμελείτε τη γενετήσια πράξη!

Βρετανική έρευνα που διήρκεσε δέκα χρόνια έδειξε ότι, ο τακτικός οργασμός ωφελεί την ανθρώπινη υγεία. Με λίγα λόγια, όσο πιο πολύ σεξ κάνει κανείς, τόσο πιο υγιής είναι.

Η συνέχεια εδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.