Tweet Φυσικά και ονειρεύομαι.Ζει κανείς μόνο μ’ ένα ξερό μισθό;Ένα μόνο δεν μου δίνει το όνειρο.Το όριο. Ως που να κινδυνέψω.Γιατί τότε πια δεν θα ήταν όνειρο.Θα ‘ταν γεράματα.Κική ΔημουλάΠηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια: