ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Αφήστε το μίσος και το ρατσισμό κι αγαπηθείτε!


Είμαι τόσο λυπημένη από τα γεγονότα που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας πρόσφατα και μακάρι να μπορούσα να πω ότι είμαι έκπληκτη. Νιώθω απογοητευμένη που η ανθρώπινη ικανότητα για τη βία έχει γίνει μεγαλύτερη από την ανθρώπινη ικανότητα να αγαπάμε. Εγώ η ίδια περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που έχουν μία απίστευτη ικανότητα για αγάπη και συμπόνια,έτσι μερικές φορές νιώθω προστατευμένη από την πραγματική κατάσταση του κόσμου. Εξακολουθώ να έχω αυτήν την πεποίθηση ότι ο κόσμος είναι εγγενώς καλός και ότι εκείνοι που είναι κακοί είναι πολύ λίγοι. Φαντάσου λοιπόν την αμηχανία μου, όταν βλέπω τον κόσμο που βρίσκω τόσο όμορφο να είναι χρωματισμένος με το αίμα συνανθρώπων μας. Ξέρω ότι έχει συμβεί για όσο χρονικό διαστημα υπάρχουν οι άνθρωποι στη Γη, αλλά τώρα δεν θα έπρεπε να γνωρίζουμε καλύτερα;

Φοβάμαι για τον κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσει το παιδί μου εκτός αν αλλάξει κάτι δραματικά προς το καλύτερο. Δεν μπορώ να το αρνηθώ πια. Καταρρέουμε. Βρισκόμαστε σε μια κατάσταση της ανθρώπινης κρίσης. Η ψυχή της ανθρώπινης ύπαρξης έχει καταστραφεί και εκείνους τους οποίους καλούμε ηγέτες μας δεν το παίρνουν αρκετά σοβαρά. Και ειλικρινά, θα πρέπει να θέλουμε πραγματικά αυτούς που είναι στην εξουσία να είναι εκείνοι που υπαγορεύουν το μέλλον του κόσμου; Αυτός είναι ένας κόσμος που κυβερνιέται από την άγνοια και το μίσος και δεν θέλω να συμμετέχω στην “ιδανική κοινωνία”.

Όχι, το μέλλον του πλανήτη μας στηρίζεται σταθερά στους ώμους της γενιάς μου και στις γενιές μετά από μένα. Πιστεύω ότι όσοι έχουν παιδιά σε αυτή την εποχή, έχουν τη δυνατότητα, ή μάλλον, την ευθύνη για την ανατροφή των παιδιών χωρίς προκατάληψη. Τα παιδιά δεν ξέρουν από μίσος για τους ανθρώπους, πόσο μάλλον να μισούν κάποιον μόνο και μόνο επειδή είναι διαφορετικός από αυτά. Τα παιδιά βλέπουν τα θαύματα του κόσμου, βλέπουν την ομορφιά του κόσμου και τις διαφορές με τους ανθρώπους τις βλέπουν για πρώτη φορά.

Ποτέ μου δεν κατάλαβα πώς θα μπορούσε κάποιος να μισεί τόσο ανοιχτά άλλους ανθρώπους που δεν ήξεραν τίποτα για αυτό. Σκέφτηκα πολύ ως παιδί για ιδέες μεγαλύτερες από τον εαυτό μου και ήρθα σε ένα πολύ πραγματικό συμπέρασμα.Ο καθένας που έχει ζήσει κάθε μέρα. Ο καθένας σε αυτόν τον πλανήτη μετράει, κάθε ζωή έχει σημασία. Ο καθένας έχει τη δική του ιστορία και είναι εξίσου σημαντική με τη δική μου. Και δεν είμαι μόνη. Έτσι, πολλοί από τη γενιά μου έχουν αποφασίσει να κάνουν τη διαφορά στις ζωές των παιδιών τους. Να τους διδάξουν ότι οι διαφορές δεν είναι κακές, διότι κατά βάθος στην καρδιά μας, είμαστε όλοι απλά ανθρώπινοι.

Αυτό το άρθρο δεν είναι για τη θρησκεία, τη φυλή, ή τις σεξουαλικές προτιμήσεις. Δεν είναι για την πολιτική (ή το αστείο που ονομάζουμε πολιτική) ή ακόμη και για την προσπάθεια να αλλάξει τις πεποιθήσεις του καθενός, διότι αυτό είναι μια χαμένη μάχη. Αυτό το άρθρο είναι μια έκκληση για το μέλλον αυτού του κόσμου. Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία να κάνεις τη διαφορά. Εάν έχεις ή σκοπεύεις να αποκτήσεις παιδιά, να λάβεις αυτό σοβαρά. Ο ρατσισμός και το μίσος δεν γεννάνε ένστικτα. Μαθαίνονται. Λοιπόν, τι θα συμβεί αν όλα τα παιδιά που γεννιούνται από τώρα και στο εξής διδάσκονται να αγαπάνε το ένα το άλλο; Να αποδεχθούν τις διαφορές των άλλων; Να συνειδητοποιήσουν ότι στο εσωτερικό είμαστε όλοι ίδιοι; Έχουμε όλοι αίμα που κυλάει μέσα στις φλέβες μας. Έχουμε όλοι μια καρδιά και ένα μυαλό που μας κρατούν ζωντανούς. Όλοι μας έχουμε μια ψυχή ή μια σπίθα φωτός ή οτιδήποτε άλλο πιστεύετε ότι μας κάνει μοναδικό άνθρωπο. Και στο τέλος, αυτό είναι που πραγματικά έχει σημασία.
Της Φραγκίσκας Στρούμπου.
αναπνοές


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.