ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Νέλλη Παππά: Δείτε πώς είναι σήμερα η «Φιφίκα» από τη ταινία «Της κακομοίρας»


Η Νέλλη Παππά υπήρξε καταξιωμένη ηθοποιός του ελληνικού κινηματογράφου.






Χαρακτηριστικός είναι ο ρόλος που έχει γράψει ιστορία στην ταινία «Της κακομοίρας» που υποδυόταν την Φιφίκα τον μεγάλο έρωτα του Ζήκου, (Κώστα Χατζηχρήστου).

Εκτός από την υποκριτική ασχολήθηκε και με το τραγούδι και εμφανιζόταν σε νυχτερινά κέντρα ενώ από το 1974 άφησε το θέατρο για να αφοσιωθεί στη μουσική.

Δηλώνει ελεύθερο πνεύμα και αυτός είναι ο λόγος που δεν παντρεύτηκε και δεν έκανε οικογένεια.

Πήρατε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του ηθοποιού από πολύ μικρή ως παιδί-θαύμα.

Και μάλιστα εξαιρετικού ταλέντου! Στην επιτροπή, διορισμένοι από το κράτος, ήταν μεγάλοι ηθοποιοί, ζωγράφοι και καλλιτέχνες. Μόλις βγήκα στη σκηνή, είπα δυο λόγια και μου απάντησαν «αρκεί». Μπήκα μέσα κι έκλαιγα, γιατί νόμιζα ότι με κόψανε. Υστερα από μισή ώρα ήρθαν κάποιοι έξω από το Μουσούρη και μου λένε «κυρία Παπαδοπούλου, σας ζητάνε». Εγώ συνοδευόμουν τότε από την αδερφή μου, δεν είχα κάποιον άλλο μαζί μου, με πήραν, λοιπόν, και με πήγαν στην περίφημη κυρία Κατερίνα του θεάτρου, η οποία είπε: «Αυτή θα είναι η Ιταλίδα μου!». Ως συνεσταλμένο παιδί δεν καταλάβαινα τι έλεγε, μέχρι τότε δεν είχα πάει καν σε θέατρο. Με πήρε κι έπαιξα στην παράσταση «Φιλουμένα Μαρτουράνο», με σκηνοθέτη τον Μάριο Πλωρίτη.

Γιατί αλλάξατε το όνομά σας;


Το «Νέλλη» μού τα έβγαλαν τα κορίτσια στο μπαλέτο, έτσι ώστε, όταν θα γινόμουν δασκάλα, να είχα ένα όνομα πιο εύηχο από το «Δέσποινα». Ο Μυράτ ήταν εκείνος που το «Παπαδοπούλου» το έκοψε σε «Παπά».






Και από τη θρυλική εποχή του Ζήκου;

Το έργο το είχαμε παίξει και στο θέατρο και πήγε πολύ καλά. Στα γυρίσματα άλλος ξάπλωνε, άλλος κάπνιζε ή έτρωγε και, όταν τον φώναζαν, πήγαινε για τη σκηνή του. Κάποια στιγμή ήμουν σε ένα αυτοκίνητο με τον Νίκο Ρίζο και περιμέναμε να μας καλέσουν για να κάνουμε το πλάνο μας. Και μου έλεγε «κοίτα το φεγγάρι, κοίτα τ’ αστέρια» για να περάσει η ώρα. Ας πούμε, στη σκηνή που είναι ο Χατζηχρήστος κάτω από το σπίτι μου με το γραμμόφωνο, που παίζει «Το νυφικό σου φόρεμα», δεν ήμουν μαζί του και δεν την είδα «ζωντανά». Τώρα, όμως, που τη βλέπω γελάω! Περιττό να σας πω ότι ακόμη με φωνάζουν «Φιφίκα»!

Στον «Μπακαλόγατο» ήσασταν το μήλον της Εριδος ανάμεσα σε δύο άνδρες. Εχει τύχει κάτι τέτοιο στην προσωπική σας ζωή;

Δεν μου αρέσει να μιλάω για μένα. Στη ζωή μου, επειδή υπήρξα όμορφη, με κυνηγούσαν οι άντρες. Ετυχε να είναι παράλληλα και δυο και τρεις! Τότε ο Γιώργος Οικονομίδης μού είχε πει: «Εσύ πρέπει να είσαι καθισμένη σε μια πολυθρόνα και να διατάζεις»!

Δείτε πώς είναι σήμερα στα 82 της χρόνια:






Πηγή: altsantiri


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.