ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Το σοκ της Φαίης Σκορδά μετά την προσωπική αποκάλυψη της Δέσποινας Βανδή για το «The Voice»


Λίγες ώρες πριν την πρεμιέρα του μιούζικαλ «Mama Mia» η Δέσποινα Βανδή παραχώρησε συνέντευξη στη Φαίη Σκορδά και στο Πρω1νό...

Η τραγουδίστρια μεταξύ άλλων ανέφερε πως θέλει πολύ να πετύχει στο νέο της εγχείρημα όχι για να αποδείξει ότι είναι καλή στους άλλους αλλά για τον εαυτό της και για την προσπάθεια που έχει καταβάλει. «Δεν απασχόλησε ποτέ το μυαλό μου η λογική «τώρα θα σας δείξω εγώ». Το αν είμαι καλή η όχι εννοείται ότι περνάει από το μυαλό μου για οτιδήποτε κάνω. Και τηλεόραση όταν κάνω», ανέφερε εξηγώντας πως από το άγχος της έχει μεταφερθεί μέχρι και στο νοσοκομείο. «Είχα πάει στο νοσοκομείο, νόμιζα ότι παθαίνω καρδιά στο πρώτο επεισόδιο του Voice. Από το άγχος μου», δήλωσε με τη Φαίη Σκορδά να νομίζει πως το λέει μεταφορικά.

Είχε όμως δίκιο;

Δείτε το απόσπασμα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.