ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Nέο ξέσπασμα της Αρναούτη κατά της οικογένειας Παντελίδη


Νέα ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook με την οποία ξεσπά κατά της οικογένειας του Παντελή Παντελίδη, έκανε η Μίνα Αρναούτη...


Η 30χρονη, που επέβαινε στο αυτοκίνητο τη μοιραία νύχτα του τροχαίου δυστυχήματος, επιτίθεται στην οικογένεια του τραγουδιστή όσον αφορά στην ασφάλεια που θα ήθελε να έχει για να της καλύπτει κάποια έξοδα.

«Πάει και η ασφάλεια μου... ούτε Ι.Κ.Α τώρα μετά από ένα χρόνο ! Από τα νταλαβέρια που μου χρέωναν σε άγνωστα σημειώματα που κοινοποιούσαν (χωρίς να είναι αποδεικτικό στοιχείο καν για το δικαστήριο) προφανώς από εκεί θα είχα και τα ένσημα μου... Κατά τα άλλα είχαν καλές προθέσεις αφού ήρθαν μια φορά και μου φέρανε και μια γλάστρα… ήταν ότι χρειαζόμουν εγώ και η μητέρα μου στην εντατική που ήμουν 45 μέρες!», έγραψε χαρακτηριστικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.