ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Τέλος το Survivor για την Ειρήνη Κολιδά


Όπως ανακοίνωσε ο Σάκης Τανιμανίδης «δεν ισχύει η ψηοφορία για την αποχώρηση»

«Με μεγάλη μου λύπη δεν θα μπορώ να συνεχίσω». Με αυτά τα λόγια η μία από τους δύο τραυματίες από την ομάδα των Μαχητών ανακοίνωσε το τέλος της παρουσίας της στο παιχνίδι. «3 έως 6 μήνες θα πάρει η αποθεραπεία. Δεν θα μπορώ να μάχομαι για την οικογένειά μου. Με σκοτώνει αυτό. Αλλά τους έχω εμπιστοσύνη πως θα με κάνουν περήφανη στη συνέχεια όπως τους είπα και τις προηγούμενες μέρες», σχολίασε η Ειρήνη Κολιδά

«Μεγάλο κρίμα αυτό που συνέβη», τόνισε ο Σάκης Τανιμανίδης αναφερόμενος στο ξαφνικό τέλος της παρουσίας μιας από τις καλύτερες παίκτριες του παιχνιδιού, με την Ειρήνη να απαντά πως «έτσι είναι η ζωή αλλά είναι κρίμα και άδικο. Ωστόσο θα είμαι δίπλα στην οικογένεια μου και στο γιο μου. Ονειρευόμουν τη στιγμή που θα έτρεχα στο αεροδρόμιο να αγκαλιάσω το παιδί μου όταν το παιχνίδι θα τελείωνε. Με λυπεί όμως που ούτε αυτό δεν μπορέσω να κάνω».

Αμέσως μετά, ο Σάκης Τανιμανίδης ανακοίνωσε πως λόγω των εξελίξεων αυτών, για το Survivor η τελευταία εβδομάδα είναι σαν να μη συνέβη ποτέ. Δεν κερδήθηκαν και δε χάθηκαν ασυλίες, ενώ δεν ισχύει η ψηφοφορία για την αποχώρηση από το νησί, στην οποία συμμετείχε τις προηγούμενες μέρες το κοινό.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.