ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Τον έρωτα θα τον βρεις στην πρώτη ματιά και θα είναι ότι καλύτερο γνώρισες!



Δεν γνώρισα τίποτα καλύτερο από τον έρωτα.


Τον έρωτα που θα βρεις στα μάτια του ανθρώπου από το πρώτο βλέμμα που θα ανταλλάξετε. Τον έρωτα που θα σε ταλαιπωρήσει γλυκά, θα σε κάνει να χάσεις τον μπούσουλα, θα σου αλλάξει τον τρόπο σκέψης, την κοσμοθεωρία, τη ζωή σου.


Ξέρεις τι μ΄αρέσει στον έρωτα; Ξέρεις πόσο σ΄ αγαπάω;

Ένα μόνο θα σου πω. Σε αγαπάω περισσότερο κι από εμένα. Σε αγαπάω περισσότερο από όσο αγάπησα ποτέ άνθρωπο στη ζωή μου.

Διαβάζω αυτό και μ αρέσει: “Όταν κάποιος σε ανεβάζει, σε ενθαρρύνει να αγαπάς τον εαυτό σου περισσότερο από ότι αγαπάς τον ίδιο, μην τον αφήσεις ποτέ”.

Θα είμαι δίπλα σου. Να σου θυμίζω πόσο αξίζει να αγαπάς τον εαυτό σου.

Θα είμαι δίπλα σου. Όταν αισθάνεσαι ότι όλα είναι μαύρα και σε τυλίγουν οι δαίμονες με άσχημες σκέψεις.

Θα είμαι δίπλα σου. Όταν θες να κρύβεσαι από όσα σε πληγώνουν.

Θα είμαι δίπλα σου. Να καλύψω τα κενά σου.

Θα είμαι δίπλα σου. Γιατί μόνο εκεί αισθάνομαι ασφαλής.

Θα είμαι δίπλα σου. Όταν αισθάνεσαι ότι όλα είναι σκοτεινά να βουλιάζω μαζί σου και μετά να σου δείχνω μια χαράδρα με φως.

Θα είμαι δίπλα σου χωρίς να σε πιέζω ή να σε “δένω” αλλά για να σε αγαπάω και να στηρίζω τα όνειρα και τις επιθυμίες σου.

Θα είμαι δίπλα σου. Όσες αλήθειες και αν μου αποκαλύψεις. Δεν θα με τρομάξουν ούτε θα με κάνουν να θέλω να εγκαταλείψω. Θα είναι αιτία για να έρχομαι πιο κοντά σου.

Θα είμαι δίπλα σου. Γιατί για μένα σημαίνεις πολλά.

Θα είμαι δίπλα σου. Γιατί για μένα είσαι τα πάντα.

Θα είμαι δίπλα σου. Γιατί δεν θέλω να είμαι πουθενά αλλού.

Πηγή


Αν σας αρέσει το neametrela τότε μπορείτε να κάνετε like στην σελίδα μας στο Facebook για να είστε πάντα ενήμεροι για όλα τα θέματα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Πατήστε εδώ για να κάνετε LIKE


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.