ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Η ζωή είναι για τους τολμηρούς κι ο έρωτας για τους γενναίους


Μη με φοβάσαι μάτια μου, μη με κρατάς μακριά σου. Άσε τον ήχο της μουσικής να σε συνεπάρει, άσε τα λόγια να σε ταξιδέψουν.


Δεν ήταν εύκολο, καιρό μου πήρε κι εμένα. Κάθε μου λέξη όμως, κάθε μου πράξη κρύβει μέσα της πόνο, κρύβει αλήθεια, κρύβει ζωή και θάνατο.


Άπλωσε το χέρι σου, καιρό τώρα έμεινε δροσερό. Άσε με να δέσω τις πληγές σου τώρα που ξέρω πια το πως.


Μην με ρωτάς, μην αναλύεις το κάθε τι. Πάει καιρός που το τσιγάρο αυτό σιγοκαίει μόνο του, μήνες που το μπουκάλι αυτό έχει μείνει μισό.


Σκούπισε τα γόνατα σου και σήκω, είμαι εδώ να σε κρατήσω. Το ταγκό αγάπη μου, είναι χορός για δύο.


Μην το σκέφτεσαι, αφέσου στο χορό. Αγάπησε τα λάθη σου, κλείδωσέ τα και προχώρα. Κράτα όσα σου δίδαξαν και άδραξε τη μέρα, γίνει ένα με αυτή.


Η ζωή καλό μου κορίτσι, είναι για τους τολμηρούς. Όχι για τους δειλούς. Άνοιξε την πόρτα, άφησε τον έρωτα να μπει και ζήσε.


Ήρθε η ώρα να σταματήσεις να αγναντεύεις το φεγγάρι μόνη σου. Τι να την κάνεις την ανατολή όταν δεν την βλέπεις σε κάποια αγκαλιά;


Όση απογοήτευση και αν έτυχες, όσο πόνο και όση προδοσία, μη μένεις σε αυτά. Το ταξίδι αυτό κρύβει πολλά περισσότερα κάπου παρακάτω.


Σταμάτα να στερείς από τα μάτια σου τη λάμψη που τους πρέπει. Μην αρνείσαι της ζωής σου την ζωή που της αξίζει.


Δώσε μου το τιμόνι, ξέρω τον δρόμο. Κλείσε τα μάτια σου και πάμε. Ζήσε την στιγμή με πάθος και με ένταση, χωρίς δισταγμούς και δεύτερες σκέψεις.


Απεξάρτησε τον έρωτα από την ασφάλεια μικρή μου. Διαχώρισε το πριν από το μετά και αποδέσμευσε τον φόβο από την απόλαυση.


Εμπιστεύσου με, δώσε στο όνειρο ζωή. Χάρισε αγάπη στον εαυτό σου και σε όσους την έχουν ανάγκη.
Γράφει ο Παντελής Χατζηκυριάκου
πηγη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.